Sider

lørdag 26. april 2014

52 pair plunge VII, # 52

For fjerde året på rad er jeg ferdig med 52 sokkepar i løpet av 12 måneder. Jeg hadde mulighet til å bruke tida frem til 30 juni, men er kjekt å bli ferdig tidligere. Kjenner at jeg allerede er klar for neste plunge med 52 sokkepar i løpet av 12 måneder, så derfor blir det ikke gjort ferdig noen flere sokkepar før den starter. Det blir strikket på sokker, men det blir ikke fullført noen før 1 juli. Garnet jeg har brukt fikk jeg i en hemmelig venn gave på strikketreffet i Oslo som jeg var på i slutten av Mars. Jeg har aldri vært borte i dette garnet før, men liker det kjempegodt. Sokkene er skikkelig myke, og jeg liker kjempegodt at det er fargerike. Disse sokkene blir mine. Digger dem. Det er til og med glitter i garnet. Garnet heter Fibernymph dye work Bedazzled. Jeg har strikket sokkene med pinne nummer 2,5.

1 kommentar:

  1. Så friske og herlige sokker. Er skikkelig imponert over at du i fire år har strikket så mange par sokker. For meg som ikke er noen ivrig sokkestrikker så høres det helt umulig ut å få det til. All ære til deg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...