Sider

fredag 29. juli 2011

Oppvaskfille


Etter å ha lest en del om fillestrikking på hobbyforumet uformelt så ble jeg litt påvirket og fant ut at jeg også ville strikke oppvaskfiller (ja jeg er lettpåvirkelig når det kommer til strikking). Siden jeg ikke er av de som bruker oppvaskfille så mye, så har mamma sagt at hun kan være forsøkskanin på denne typen oppvaskfiller for meg. Veldig greit med frivillige forsøkskaniner. Fungerer den på en grei måte så blir det nok flere slike filler. De var raske og enkle å strikke, og passer fint til å strikke på hvis man er litt ukonsentrert, eller at det er noe spennende som skjer på tv'en. Oppvaskfilla er strikket med garntypen Tuva i fra Trysil på pinne nummer 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...