Sider

onsdag 22. juni 2011

Dukketeppe


Jeg har tidligere nevnt i bloggen at mamma strikker dukkeklær til dukker som blir sendt til Ukraina. Sist gang hun var å leverte en ladning med dukker så fikk hun med seg en hel haug med dukker hjem som hun skal strikke klær til. Jeg nevnte for mamma at jeg hadde noe akrylgarn liggende som jeg gjerne skulle ha brukt opp slik at jeg kunne frigjøre litt plass i garnlageret for garn som jeg liker å strikke med. Dermed fikk jeg målene på hvor store tepper til dukkene måtte være, så nå strikkes det litt tepper før 52 PPV starter. Jeg kan ikke bare strikke sokker, men må innrømme at det er flere sokker som er på pinnene. De blir bare ikke gjort helt ferdig før etter 1 Juli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...