Sider

søndag 17. april 2011

52 pair plunge IV, # 40


Da er det bare 12 sokkepar igjen å produsere før jeg har klart målet mitt på 52 sokkepar i løpet av et år. Dette sokkeparet har ligget ferdig en liten stund, men jeg har ikke fått somlet meg til å blogge det før nå. Sokkeparet ble laget sist vi var hjemme på Lista en tur. Jeg startet å kjede meg så jeg spurte mamma om hun hadde noe småtteri jeg kunne lage til noen barbiedukker som hun strikker klær til. I stedet for å sette meg i sving med noen dukkeklær kom hun med to nøster med mykt ullgarn som hun mente jeg kunne strikke noen flere sokker til Amanda-prosjektet med. Som sagt så gjort. Garnet som dette sokkeparet var helt nydelig å strikke med, og sokkene ble myke og gode. Garntypen heter Svanedal Lilleputt og jeg brukte pinner i størrelse 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...