Sider

søndag 13. juni 2010

52 pair plunge IV, sokkepar # 1


Jeg har meldt meg på en strikkealong der vi skal prøve å strikke 52 sokkepar i løpet av et år. Startskuddet gikk 1 juni, så nå er det bare å strikke sokker og håpe på at jeg klarer 52 par før 23.59 den 31 mai 2011. I reglene for forrige runde var ikke tubesokker regnet med i tellingen siden de ikke har hælparti, men i går fant jeg ut at den regelen var endret til årets utgave. Det passet meg fint siden jeg ferdigproduserte disse tubesokkene 3 juni, og de blir da mitt første sokkepar i denne alongen.

1 kommentar:

  1. Gratulere med første par ferdig. Jeg holder også på mitt første par, har som mål å bli ferdig tirsdag. Likte at tubesokker er med fordi jeg ikke har prøvde dette før og nå før en gylden anledning til å lære noe nytt!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...