Sider

tirsdag 24. november 2009

Gøy å se på tegnefilm


I dag har jeg igjen vært en tur inne i filmens verden. Denne gangen med en tegnefilm. Jeg har alltid hatt stor interesse for Disneyklasikerne, og det tror jeg at jeg vil ha ei god stund enda. Dagens film var Snehvit og de syv dverger. Det er ei stund siden jeg har sett den filmen siden jeg ikke har hatt den i samlinga mi. Men der havnet den kjapt når den kom ut på dvd for noen dager siden. Jeg har et lite ønske og mål om å skaffe meg alle klassikerne på dvd. Håper jeg klarer og oppnå det målet etterhvert som Disney bestemmer seg for å slippe de litt eldre filmene ut på nytt i dvd format. I skrivende stund er det Dumbo som er min favoritt blandt klassikerne. Jeg synes den lille elefanten er kjempesøt, og historien kan være litt hjerteskjærende til tider. Regner ikke med at det er så lenge til før den filmen ruller på tv'n her i huset igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...