Sider

fredag 13. november 2009

Nye spill i samlingen


Ole og jeg er glad i å spille spill, og i den siste tiden er samlingen vår blitt utvidet med to nye spill. Risk er et spill Ole har spilt mye før, mens jeg bare har prøvd det en eller to ganger da jeg gikk på folkehøyskole for noen år tilbake(det har faktisk blitt over 8 år siden). Vi har hatt lyst på det lenge, men det har ikke blitt til at vi har kjøpt det. Derfor var veien til kassa på ToysRus kort når det lå fremme og attpåtil var på salg. Kjempefine greier :-)

71 grader nord tror jeg er ett spill etter min smak. Spørrespill synes jeg er gøy, og det nye spillet ser kjempegøy ut på spillbrettet. Jeg gleder meg til å prøve de. Det blir spennende å se hvilket av de to nye spillene som blir prøvd først og hvilket som blir mest brukt. Time will show.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...