Sider

tirsdag 23. januar 2024

Påbegynte prosjekter

Jeg pleier alltid å ha noen strikkeprosjekter på gang, men nå synes til og med jeg at det begynner å bli litt mange. Bildet her viser bare et lite utvalg av prosjektene mine. 1. januar hadde jeg 28 prosjekter som jeg hadde under produksjon. Dette tallet vil jeg gjerne få ned, så jeg valgte meg ut 25 av dem som jeg laget meg et bingobrett av. Jeg har også lagt inn noen små premier på bingobrettet mitt slik at jeg skal få litt ekstra motivasjon til å fullføre flest mulig av dem. Det at podkasten "Brit strikkenerd" har en samstrikk som går ut på at du skal fullføre prosjekter som var startet på før 2024 er også en god motivasjon. 

Jeg har også laget meg et system som gjør det enklere for meg å huske hvilket prosjekt som er i hvilken prosjektpose. Blant annet blir hvert av prosjektene mine blir boende i samme prosjektposen til det er ferdig nå. Før kunne jeg bytte litt rundt på hvilket prosjekt som var i de forskjellige posene. Det skjer ikke lengre, og det har gjort det lettere for meg å ha kontrollen. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...