Sider

torsdag 26. oktober 2023

13 Pair Plunge I # 2

 

Par nummer 2 i denne sokkeplungen ble ferdig i sommer. Denne gangen var det et par med barnesokker som ble ferdigprodusert. Sokkeparet har ingen planlagt mottaker, men planen er at dette skal bli plassert i den boksen som jeg pleier å ha med meg når jeg har stand på julemarked sammen med mamma. I år får vi ikke til å dra på marked, men vi satser sterkt på at vi får det til i 2024. Boksen min begynte å bli lettere tømt for sokkepar i denne størrelsen, så det kan være greit å få strikket opp noen par så det er på plass til neste gang. Det går ikke med så mye garn til sokkepar i denne størrelsen, så da kan jeg få brukt opp noen av restenøstene mine på slike.

Sokkeparet er strikket i Silja strømpegarn fra Gjestal i farge "371", og jeg har brukt pinne nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...