Sider

torsdag 12. oktober 2017

Newborn Vertebrae

Et annet prosjekt som var nesten ferdig og som ble plukket frem i opprydningen min var denne lille cardiganen til baby som jeg begynte på for ei stund siden. Når jeg begynte på den hadde jeg ingen planer for den, jeg hadde bare lyst til å strikke den. Jeg har fremdeles ingen planer for den, men det var veldig greit å få gjort den ferdig. Dette er den andre UFO'en (uferdig objekt) jeg har gjort ferdig den siste tiden. Lurer på om jeg klarer å få ferdig flere av dem før året er omme. Nå er det i hvert fall lettere å få tak i dem siden alle er plassert i den samme kasse. Da kan jeg bare plukke et prosjekt frem når jeg har lyst å strikke på det. Mye av det som ligger i UFOkassen er mønsterstrikk, så det blir nok ikke strikket på hele tiden. Kommer nok å strikke mest på noe nytt og enkelt, og bruke disse mønsterstrikketøyene som "krydder". Jeg har i hvertfall bestemt meg for ikke å begynne på flere mønsterstrikkede sokker før jeg er ferdig med de som allerede er påbegynt. Mønsteret jeg har brukt på dette strikkeprosjektet heter Newborn Vertebrae og er laget av Kelly van Niekerk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...