Sider

onsdag 6. september 2017

Lapper til ull og omtanke

Operasjon "opprydding i garnlageret" fortsetter. Jeg har også kommet over noe garn som er perfekt til dette formålet i mitt rikholdige garnlager. Dette er garntyper jeg ikke bruker så ofte, da det er en del tykkere enn det jeg liker best å bruke. Jeg har garn til flere slike lapper liggende klart, men det var disse som ble strikket i denne omgangen. Lappene vil bli overlevert til et prosjekt som heter "Ull og omtanke". De samler inn slike lapper og syr de sammen til varme tepper som de gir til personer som kjemper i mot kreft. Jeg må innrømme at det føles ganske bra og strikke slike lapper til en god sak innimellom. Det er en enkel sak for meg å strikke slike lapper, og jeg velger å tro at mottaker av slikt teppe har god glede av teppet i en vanskelig situasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...