Sider

tirsdag 8. november 2016

Basic fingerless mitts

Et par enkle pulsvarmere har blitt ferdigprodusert. Planen for disse er å ha de med på det julemarkedet jeg skal stå på. Mønsteret jeg har brukt heter Basic Fingerless Mitts og er laget av Sue Brady. Mønsteret var veldig enkelt å følge, så det er godt mulig det blir strikket flere slike. Garnet jeg har valgt å bruke her er et som har ligget en stund i lageret mitt, men er en garntype jeg ikke har prøvd før. Garntypen heter Mirasol Hacho. Den var skikkelig god å strikke med. Jeg har brukt strikkepinne nummer 4 på pulsvarmerne.

4 kommentarer:

  1. Fine pulsvanter, litt tigeraktige i uttrykket :) Ser ut som en bra basisoppskrift!

    SvarSlett
  2. Å fine, kjenner jeg skulle hatt et par nye pulsvanter, kanskje det blir samme type, må sjekke ut oppskrift, og Mirasol har jeg også i mitt store garnlager

    SvarSlett
  3. Pulsvarmere er vel lettomsettelige 😊 Hacho er godt å strikke med, men produseres det fortsatt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ut i fra siden deres på ravelry produseres det fortsatt.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...