Sider

onsdag 27. juli 2016

Sommerblogging

Jeg har fått noen spørsmål om hvorfor ting som kommer på bloggen er vist frem "lenge" før på instagram som ferdige prosjekter. Dette har en enkel forklaring. Nå på sommeren har jeg ikke den store lysten på å blogge så ofte, så derfor sparer jeg opp en del ting jeg kan lage blogginnlegg om til dager da det er regn eller overskyet samtidig som jeg får lyst til å blogge. Derfor skriver jeg opp de tingene som skal blogges på ei liste, og så skriver jeg mange innlegg de dagene blogglysten er der. Jeg bruker planleggingsfunksjonen på bloggen slik at jeg kan spre innleggene litt utover, og ikke få alt samme dag. Det er også derfor de siste innleggene med for eksempel babysokker har omhandlet flere sokkepar på en gang. Antall sokkepar på bildet er antall sokkepar som har blitt strikket siden forrige bloggøkt. Jeg synes det er gøy å vise frem det jeg lager, så kommer nok til å gjøre det på denne måten fremover. Det gjør at det ikke blir et ork å publisere ting på bloggen, men at det fremdeles er koselig å blogge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...