Sider

tirsdag 26. juli 2016

Badeandklut

En liten badeand var klar til å festes på en klut. Jeg synes denne kluten ble veldig søt. Mønsteret jeg har brukt heter Ducky Dishcloth/Washcloth og er laget av Bev Boyden. Mens jeg strikket på denne kluten ble jeg litt forvirret. Som regel begynner slike klutemønster nede, men på denne begynte det på toppen. Jeg leste ikke alt av teksten, jeg bare startet rett på det skriftlige mønsteret. Derfor ble jeg ganske forvirret når jeg var over halvveis på kluten, og jeg kunne ikke se at det lignet på noe badeand noen plass. Fant heldigvis ut av det etterhvert, og lærte at det er lurt å lese all teksten på et mønster før man starter. Denne kluten er strikket med garntypen Järbo Elise på pinne nummer 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...