Sider

søndag 3. august 2014

52 pair plunge VIII, # 16

Selv om det har vært mye småsokker som har blitt vist frem her i det siste så strikker jeg også sokker i normale størrelser samtidig. Dette er faktisk et par i stor størrelse som allerede er overlevert til storebror. Det var litt forskjell å strikke på disse sokkene i størrelse 46 enn de knøttesokkene som jeg har strikket en del av. Den merktes godt i varmen vi har hatt i det siste. Siden brodern skal bruke disse sokkene i støvlene på jobb brydde han seg ikke om hva slags farge sokkene ble strikket i. Da strikker jeg i de fargene jeg har mest lyst å strikke med. Har en del fint flerfarget sokkegarn i lageret mitt, og det var gøy å finne et slikt nøste oppi der. Sokkene er strikket med Online supersocke på pinne nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...