Sider

fredag 1. november 2013

52 pair plunge VII, # 17, 18, 19, 20 og 21

Siden forrige innlegg har jeg strikket ferdig 5 sokkepar. Har planer om å prøve meg på et julemarked med forskjellige strikkerier, så har fått litt fullføringsdilla. Det er egentlig bare fint at jeg får en slik dille siden jeg har ganske mange prosjekter på gang. Par nummer 17 er det paret helt til venstre. Det er strikket med garntypen Austermann step på pinne nummer 2,5. Garnet fikk jeg i 30-års gave i fra Hanne. Det lyserosa paret er par nummer 18, strikket med Senjagarn på pinne nummer 3. Småsokkepar nummer 2 er par nummer 19 i plungen. Det er strikket med Gjestal babymerino på pinne nummer 2,5. Jeg synes det er litt dumt t Nille har sluttet med det garnet så godt og mykt det er å strikke med. Sokkeparet som er gul/grønt/svartmelert er strikket i garntypen Robust på pinne nummer 3.5, og er par nummer 20. Sokkepar nummer 21 er det rødmelerte paret helt til høyre er strikket med et garn som heter Zauberball på pinne nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...