Sider

onsdag 2. oktober 2013

52 pair plunge VII, # 10, 11, 12 og 13

Kontaktpersonen for den sykehusavdelingen jeg pleier å levere småsokker til la ut beskjed på Facebook at det begynte å minke på sokkeparene de hadde. Dermed fikk jeg et lite spark bak for å gjøre ferdig noen småsokkepar. Disse sokkene gjorde også at jeg klarte å komme meg inn i rute igjen på den sokkestrikkeplungen jeg deltar i. Det synes jeg var enormt greit kjenner jeg. Liker egentlig best å være litt i forkant, men er bedre å være akkurat i rute enn litt etter. Sokkene er allerede sendt, og jeg har fått beskjed om at sokkeparene er kommet frem til Amandaprosjektets kontaktperson. Alle sokkeparene er strikket på pinne 2,5. Parene er strikket med forskjellige garntyper. Nr 10 er Viking babyull, nr 11 er Sisu, nr 12 er Drops babymerino og nr 13 er Dale babyull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...