Sider

mandag 12. august 2013

52 pair plunge VII, # 3 og 4

Da var par nummer tre og fire også kommet av pinnene mine. Hopper over par nummer to i denne omgangen her. Sokkeparet er ferdig, men siden det skal være med i en gave så venter jeg med å vise det frem her til etter det er gitt bort. Disse sokkeparene skal jeg gi til Amandaprosjektet. Slike knøttsmå sokker går kjempefort å strikke. Par nummer 3 er det lyseblå sokkeparet, og det er strikket med Gjestal babyull på pinne 2,5. Det rosa paret er nummer fire og er strikket med Senjagarn på pinne nummer 3. Det kommer nok flere slike småsokker fremover, fordi jeg har nettopp hatt et lite dykk i restegarnskassa mi. Har tendenser til å ta med meg opp noen nøster med forskjellige farger når jeg gjør det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...