Sider

lørdag 5. november 2011

Halloween venn


Forrige søndag var det igjen tid for pakkeåpning i en hemmelig venn runde. Det er alltid like spennende å være med på slike pakkerunder, for man vet aldri hva som havner i postkassa. Denne gangen var det et nøste med Drops Muskat, boka Strømper og sokker, fem knapper, bånd og et herlig stryk på merke formet som en isbjørn. Jeg lurer på hva jeg skal mekke av garnet, og det blir spennende å se. Jeg her ikke prøvd det garnet før. Båndet er allerede planlagt på minst et av sømprosjektene jeg har i planene, og flere av sokkemønstrene i boka er under planlegging. Denne flotte gaven fikk jeg i fra Elinne på forumet Uformelt. Tusen tusen takk for en kjempefin gave :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...