Sider

fredag 4. november 2011

Barnelue


Jeg hadde noe garn liggende i garnlageret mitt som jeg ville prøve ut. Derfor har jeg strikket en lue som jeg fikk et tips om. Det mønsteret jeg har brukt heter Munchkin Hat og det fant jeg på ravelry. Mønsteret passet til den garntykkelsen som det garnet jeg hadde liggende i lageret mitt. I utgangspunktet er mønsteret til en babylue, men jeg ser at min lue er litt større, så det ble en barnelue istedet. Det var morsomt å prøve ut en for meg ny garntype, men jeg må innrømme at jeg liker bedre å strikke med litt tynnere garn enn det jeg har brukt nå. Denne lua havner også i gavekassen i sammen med oppvaskfilla jeg skrev om i forrige innlegg da jeg ikke har noen planer for den. Barnelua er strikket med Iglo Soft i fra Trysil garn på pinne nummer 7.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...