Sider

torsdag 6. oktober 2011

Blomster til Ole


Med alt som har stått på den siste tiden er det Ole som har gjort det aller meste i vår lille familie. Når jeg har trengt hjelp til noe så har det aldri vært nei i hans munn, og han har veldig ofte gjort det lille ekstra for at jeg skulle føle meg bedre uten at jeg har behøvd å spørre om det. Det har gjort hverdagen min lettere og jeg har hatt lyst til å gjøre en liten ting til gjengjeld. Så da jeg var i byen med en venninne tidligere i uken og så noen søte og fine orkideer i en hjerteformet glassvase klarte jeg ikke gå forbi. Jeg vet at han har sett på orkideer en god stund og. Ole liker blomster veldig godt, så da synes jeg det passet bra. Det er jo ikke bare jenter / damer som setter pris på, og fortjener, en liten oppmerksomhet innimellom. Jeg håper vi klarer å holde liv i orkideen en god stund, fordi den pynter så fint opp i stuevinduet vårt. Det er koselig med litt farger i vinduene nå som vi har så grått vær ute.

2 kommentarer:

  1. Det var veldig koselig gjort! Og du har helt rett..blomster er ikke bare for oss damer. Jeg er sikker på at Ole ble glad.
    Ha fin kveld! :-)

    SvarSlett
  2. Bente: Han ble glad ja :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...