Sider

søndag 1. mai 2011

52 pair plunge IV, # 48, 49 og 50


Siden sist jeg var inne og oppdaterte sokkestrikkingen min så har det blitt 3 nye sokkepar ferdig. Det vil si at jeg bare har 2 sokkepar igjen før målet mitt er nådd. Tror jeg skal klare å få ferdig 2 sokkepar til før mai måned er over.

Det paret som er nummer 48 er paret helt til høyre på bildet. Garnet jeg har brukt fikk jeg i en hemmelig venn gave på forumet Uformelt i fjor høst i fra Amylin.Det heter Austermann Step og var en nytelse å strikke med. Jeg brukte pinne nummer 2,5 på de sokkene.

Par nummer 49 er de blåfarga knøttesokkene. Her har jeg brukt garntypen Baby merino i fra Gjestal, og pinnenummeret er 2,5.

Sokkepar nummer 50 er også knøttesokker. Garntypen som er brukt på dette sokkeparet er Trysil Babygarn og pinne nummer 2,5.

Parene 49 og 50 skal begge være med i neste levering til Amandaprosjektet. Det begynner å bli en del som skal dit her nå, men tenker jeg sparer opp litt mer før jeg sender det avgårde. Jeg synes det er gøyere å kunne sende avgårde en litt stor pakke i stedet for flere små.

1 kommentar:

  1. Kjempefine sokker :D
    MEN åssen i all verden strikker du hæl??????? :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...