Sider

søndag 26. september 2010

Heklede blomster


I går kveld var jeg i den situasjonen at alle strikketøyene mine krevde en god del telling, og det er ikke det som er det letteste å holde på med når man sitter foran tv'en. Derfor fant jeg frem noen rester av heklegarn og heklet noen blomster. Det er kjekt å ha noen slike liggendes siden de er så greie å feste på et strikketøy eller å bruke til scrapping. Hva disse blir brukt til vet jeg ikke. Mønsteret jeg har brukt på blomstene heter "Blå valmuesøster" og er hentet fra boka "100 blomster - strikking og hekling". Blomstene er heklet med garntypen Maxi med heklenål nummer 1,5.

1 kommentar:

  1. Kjekt med litt "attåt" arbeid. Enig at telling ikke alltid egner seg når en skal følge med på tv`en samtidig.
    Søte blomster som er anvendelige.
    Hørtes ut til en koselig tur i dyreparken. Jeg ville nok også trodd at løvepelsen var stri.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...