Sider

onsdag 24. februar 2010

Avslapning


I dag skal jeg ikke på jobb før klokka er to, så derfor skal jeg bruke formiddagen til god avslapning med en av mine favorittfilmer. I dag har valget falt på "Harry Potter og mysteriekammeret". Som jeg har nevnt før her i bloggen min er filmene om Harry Potter noen av mine absolutte favoritter. Jeg tror jeg er blitt veldig fasinert av det å leve i en annen verden helt parallelt med den vanlige verden. Naturen i filmene er også nydelig, og den har forsterket min lille drøm om å dra til det skotske høylandet. Hvordan det blir med den lille drømmen får vi se på etterhvert, men morsomt hadde det uansett vært.

3 kommentarer:

  1. Hvorfor gå på jobb kl 14? Da er jo elevene gått hjem!?!

    SvarSlett
  2. Jobber ikke Onsdager for tiden, men måtte på ett fagmøte i noa siden jeg er noa lærer i 3 klasse.

    SvarSlett
  3. Anbefaler virkelig det skotske høylandet, hadde jeg hatt anledning, skulle jeg virkelig ha brukt mer enn en dag der. Var så vidt innom Edinburgh og Glasgow, pluss noen andre steder, tiden strakk ikke til, men håper det blir mulighet til en retur med mer tid til å utforske omgivelsene. Skulle ikke hatt noe imot å ha med deg som reisefølge. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...