Sider

mandag 9. november 2009

Gårsdagens resultat


Det var med litt spenning at jeg tok de av lysene som var ferdig avkjølte ut av formene sine i dag. Jeg var litt redd for luftbobler i kantene og spissene, men det gikk heldigvis bra. Synes treformen ga et ganske så stilige lys. Artig å prøve nye former for første gang.Det blir litt ekstra spenning når du tar de ut. Du får ett lite inntrykk av hvordan de blir seende ut ved å se på utsiden av formen, men det sier ikke alt. Somregel er lyset alltid en del finere enn det formen viser. Jeg synes det er så gøy med slike morsomme overaskelser. Selv om jeg allerede har en del former å støpe i , ser jeg ikke bort i fra at det kan bli flere senere. Det er litt vanskelig å gå forbi nye design i hobbybutikker og bare se. Blir fort til at den blir med til kassa og så hjem. Jeg lurer på hvilke former og farger jeg skal bruke neste gang.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...