Sider

søndag 29. april 2018

Barnesokker

Nå er det en stund siden jeg skrev det forrige innlegg her på bloggen min. Dette barnesokkeparet er det eneste jeg har strikket ferdig så langt denne måneden. Det er, som de siste sokkeparene jeg har strikket, også et resultat av en real dykketur ned i lageret mitt med sokkegarnsrester. Det er også noen flere sokkepar av slike garnrester på pinnene. Jeg håper det ikke tar for lang tid før de er ferdige, men jeg bruker dem til sånn innimellomstrikk. Dermed kan det også ta litt tid før de er ferdige. Utrolig greit å kunne få brukt opp en del av det restegarnet. Dette sokkeparet er strikket med garntypen Opal, og jeg har brukt pinne nummer 2,5.

Selv om lite har blitt gjort ferdig så betyr ikke det at jeg ikke har strikket så mye som jeg pleier. Mye av strikketiden min den siste tiden har blitt brukt på litt større prosjekter som nok blir vist frem her etter hvert. Siden jeg strikker på noen litt større prosjekter parallelt så tar det gjerne en liten stund før de blir ferdige. Men plutselig blir noen av de ferdige, og da blir det litt mer å vise frem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...