Sider

mandag 9. april 2018

3 s shawl

Jeg har strikket meg et sjal. Dette var det jeg strikket på mens jeg så på OL. Mønsteret på sjalet var veldig enkelt, så det gikk fint å se på tv samtidig som jeg strikket på det. Grunnen til at dette garnet ble valgt til OL-strikketøy er fargenavnet. Fargen på dette garnet er "Rings of glory" og er inspirert av OL-flagget. Sjalet er ikke så stort nå, men det vil bli en god del større etter en blokkerunde. Mønsteret jeg har brukt på sjalet heter 3S Shawl og er laget av Amy Meade. Det var også litt gøy å bruke dette garnet siden det ble kjøpt når Ole og jeg var på ferie i London i fjor. Garntypen jeg har brukt heter Socks that rock og er fra Blue Moon Fiber Arts. Jeg strikket sjalet på pinne nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...