Sider

mandag 5. februar 2018

Barnesokker

Jeg har fått sokkestrikkedilla igjen. Utrolig hva en liten gjennomgang av sokkegarnsrestene mine kan utløse hos meg. Jeg har i hvertfall fått sokkestrikkedilla igjen, og plutselig var det lagt opp til flere sokkepar. Det var litt ekstra gøy å strikke med dette garnet siden det var noe garn jeg kjøpte for en del år siden i Bergen når Ole og jeg var der for å besøke akvariet. Jeg synes alltid det er gøy å strikke med souvenirgarn. Det vekker mange minner mens jeg strikker med det. Garntypen jeg har brukt er Regia Astrocolor, og jeg nrukte strikkepinne nummer 2,5.

1 kommentar:

  1. Det er som å høre meg selv ;) Jeg for også litt dilla når jeg samler opp restegarn, og da blir det egnet restestrikk til garnet er brukt opp. Og ekstra moro er det når man har minner fra hvor det er kjøpt.
    Sokkene var flotte, og jeg likte fargen også.

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...