Sider

søndag 24. september 2017

Barnesokker

Under en liten tur i restekassa dukket dette garnet frem. Jeg veide garnresten for å se hvor store sokker jeg kunne strikke. Ble grundig nervøs når jeg hadde strikket forbi siste hælen og det var store hull i nøstet. Den siste foten ble strikket veldig fort, og heldigvis hadde beregningene mine stemt. Sokkeparet har jeg strikket med håndfarget garn i fra Mothy and the squid i fargen "Yuletide". Jeg brukte pinne nummer 2,25. Det er utrolig hvor mye lekkert håndfarget garn som finnes i strikkeverden, og jeg synes det er kjempegøy å strikke med slikt garn innimellom. Det er fort helt andre farger på slikt garn enn du får på slikt masseprodusert fabrikkgarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...