Sider

søndag 30. juli 2017

Barnesokker

Jeg har strikket et par skikkelig fargerike barnesokker. Kikka litt rundt i lageret mitt for en liten stund siden, og da oppdaget jeg at jeg hadde nok av denne fargen til et par barnesokker. Dette er ikke den garntypen jeg foretrekker å strikke sokker med, så det er greit å få strikket opp noe av slikt garn som bare ligger i lageret mitt. En fordel med denne garntypen er at det er tykt garn, så det går fort å strikke et sokkepar med den. Sokkeparet er strikket med garntypen Gjestal Sportsragg på pinne nummer 4.

2 kommentarer:

  1. Er så enig med deg. Det er godt å få strikket opp noe, og spesielt det garnet som man ikke er så veldig begeistret for. Fargene i garnet ditt er jo friske og fine, men garnet inneholder akryl, og det er mindre ok ett min mening. Garnet er godt å strikke av. Og det blir veldig gode sokker, så den som får disse blir helt sikkert veldig glad.
    Håper dere har noen fine solrike dager foran dere i Kristiansand nå! Jeg kom derfra på torsdag, og da forsto jeg det sånn at "dere" venter på mer sol. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...