Sider

onsdag 24. mai 2017

Teppe

Jeg har fått ferdig det eldste strikkeprosjektet som jeg hadde på pinnene. Det ble startet på under OL i Vancouver i 2010. Jeg husker at jeg la det opp under gulløpet til Tora Berger i de lekene. Siden teppet er strikket på langs ble omgangene veldig lange, så det ble lagt bort ganske kjapt. Jeg har hatt det fremme med ujevne mellomrom, men det har ikke blitt ferdig før nå. Bestemte meg når jeg tok det frem at denne gangen at nå skulle det bli ferdig og ikke legges bort. Det kjennes utrolig deilig at jeg endelig har blitt ferdig med dette teppet. Mulig jeg snart kan få gjort ferdig flere gamle strikkeprosjekter, for det var utrolig morsomt å gjøre dette teppet ferdig. Jeg har strikket teppet i garntypen G-B Susanna på pinne nummer 5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...