Sider

fredag 12. mai 2017

Mummikopper

Jeg samler på mummikopper. Jeg har alltid likt dette hyggelige trollet, så da er det gøy å ha kopper med figurer fra tv-serien. Det er lite som er så koselig som å sitte med en koselig kopp kakao når vinden blåser ute. Siden det er så mange forskjellige kopper kan man la humøret og dagsformen bestemme hvilken kopp man vil bruke. Når jeg sier at jeg ønsker meg mummikopper til bursdag og jul lurer alltid folk på hvilke jeg har. Dette har vært vanskelig å svare på, så nå har jeg funnet ut at jeg skal lage en liten side her på bloggen min hvor jeg har bilder av de mummikoppene jeg har. Da blir det lett for meg å holde det oppdatert etter hvert som jeg får flere kopper, og det blir lettere for folk å se hvilke jeg har.

1 kommentar:

  1. Det var en lur ide! Datteren min har begynt å samle på disse koppene, og jeg har allerede glemt hvilke jeg har kjøpt til henne. Det er jo så greit å ha noe spesielt å ønske seg, for det er ikke alltid lett å vite hva man skal finne på til den som har "alt".
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...