Sider

onsdag 30. november 2011

Oppvaskfille


Jeg har klart å holde meg i fra å legge opp til flere strikkeprosjekter de siste dagene og helder gjøre ferdig det som jeg har begynt på. Det siste som er ferdigprodusert er en oppvaskfille. Denne oppvaskfilla ble begynt på slik at jeg hadde noe enkel variasjon inne i mellom alle småsokkene jeg har strikket. Som jeg har nevnt flere ganger i bloggen så liker jeg å ha flere prosjekter i forskjellige farger og garnkvaliteter på gang. Det blir spennende å se om jeg får ferdig flere prosjekter før fristelsen til å legge opp noe nytt blir for stor. Jeg må innrømme at lysten til å legge opp noe nytt bare blir større og større. Oppvaskfilla er strikket med Tuva helårsgarn i fra Trysil på pinne nummer 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...