Sider

søndag 21. august 2011

52 pair plunge V, # 7


Det syvende paret i årets plunge er et sokkepar til meg selv. De er strikket i en, for meg, ny garntype. Skikkelig herlig myke er de. Jeg ser egentlig ikke bort i fra at det blir flere sokker i denne garntypen. De ble påbegynt for en liten stund siden siden jeg for det meste har lagt opp nye prosjekter i det siste. Nå måtte jeg begynne å gjøre ferdig noen prosjekter siden jeg trenger strikkepinnene til flere planlagte prosjekter. Det er egentlig et luksusproblem å måtte gjøre ferdig påbegynte prosjekter for å få frigjort strikkepinnene, men er ikke like morsomt å måtte stå imot trangen til å legge opp flere prosjekter. Sokkeparet er strikket med garntypen Zauberball stärke 6 på pinne nummer 3.

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte sokker!! Herlig garn du har brukt :)
    --klem--

    SvarSlett
  2. Søteste sokker. :) Takk for kommentar i min blogg. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...