Sider

fredag 8. januar 2010

Månelyst


Nå når det er så kaldt på dagene er det ofte klare kvelder og netter, og da titter månen frem på den mørke himmelen. Jeg synes måneskinn er så fint, og skulle ofte ønske vi bodde i nordnorge når det er så kaldt og klarvær. Da hadde vi kanskje fått se nordlys eller Aurora Borealis som det heter på fint. Husker når jeg bodde på Nesna og det var nordlys på himmelen i starten. Jeg og ei av de jeg delte studenthybel med fra Larvik sto og glodde opp på himmelen i evigheter. Vi var jo søringer og ikke vandt med det naturfenomenet. Hele perioden min der oppe i nord brukte jeg ekstra lang tid på å komme meg hjem hvis det var nordlys på kveldene. Jeg savner å kunne se nordlyset. Det er noe av det fineste jeg vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...