Sider

torsdag 22. desember 2016

Sparkepose

Jeg har strikket en liten sparkepose. Jeg har hatt en del konsentrasjonsproblemer den siste tiden, og da måtte jeg ha et strikkeprosjekt som var veldig enkelt. et sånt et som jeg kunne strikke på når det var folk rundt meg. Slike sparkeposer er utrolig kjekke til slikt strikketøy. Etter vrangborda er det bare rettstrikking til du er ferdig med posen. Denne sparkeposen er strikket etter mønsteret Kicking Bag for Babies og er laget av ei som heter Annika. Jeg har strikket etter dette mønsteret før, og det blir ikke siste gangen jeg gjør det. Det er en grei måte å bruke noe av babyulla som er plassert i garnlageret mitt. Posen er strikket i garntypen Gjestal babymerino på pinne nummer 2,5 og 3.

1 kommentar:

  1. Så søt, og sikkert veldig praktisk også :)
    God jul til deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...