Sider

lørdag 3. desember 2016

Prikkelue

Jeg har gjort ferdig en lue som har ligget halvferdig i noen år. Den ble påbegynt før jeg egentlig oppdaget at jeg ikke liker noe særlig å strikke med tykke pinner, derfor ble den liggende ei god stund før den ble gjort ferdig. Måtte finne frem litt av den trassige siden min for å få den ferdig. Jeg klarte å kaste mønsterutskriften før jeg fikk skrevet ned navnet på mønsteret, så det husker jeg ikke. Jeg vet derimot at lua er strikket med garntypen Freestyle i fra Dale garn på pinne nummer 4.5 og 5.

1 kommentar:

  1. Jeg synes lua var veldig fin,jeg!Selv om du ikkeliker å strikke med tykt garn, så kan du jo glede deg over at den ble pen og sikkert veldig varm og god.
    Ha en god uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...