Sider

søndag 22. mars 2015

Giacomo's baby hat

På nettsamfunnet Ravelry er jeg med på en luesamstrikk. Det går ut på at det er ei som finner frem noen lueoppskrifter hver måned, så strikker vi som er med ei eller flere luer etter det mønsteret. For min del så ble det ei lita barnelue denne måneden siden Sock Madness er i full gang nå. Mønsteret jeg har strikket her heter Giacomo's baby hat og er laget av Purl Soho. Etter mønsteret skal det være fire farger det strikkes med, men jeg har valgt å gjøre det med tre farger. Det var ganske lett å memorere mønsteret, og jeg liker lua, men tror ikke det blir laget flere av den med det første. Godt mulig det blir flere slike ved senere anledninger. Jeg har strikket i garntypen Lanett i fra Sandnes garn på pinne nummer 2,5 og 2,75.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...