Sider

lørdag 26. mars 2011

Fin tur


I dag har Ole og jeg benyttet oss av det fine været vi har for tiden og tatt oss en liten tur i dyreparken. Med på turen var som vanlig Canonmaskineriet mitt, og i dag var det elgen, tiuren og steinbukkene som ble utvalgt til å være modeller. Turen rundt i parken var herlig, selv om både Ole og jeg ble overasket over hvor mye snø og is som fortsatt var igjen inne i parken. Det var lite folk i parken, så vi fikk for det meste gå alene. Det gjorde at jeg fikk tid og ro til å trene enda mer på manuelt fokus og innstillinger på speilrefleksen min. Jeg gleder meg til det blir enda varmere i været for da blir det enda flere turer i parken med Canonen min på slep. Årskort er en finfin ting.

4 kommentarer:

  1. Hei Laila.

    For et kjempesøtt bilde fra dyreparken du tok.
    Har ikkje vært i dyreparken siden i fjor sommer eg, og bildene blei mye så som så.

    Ka for slags Canon maskineri e det du har da og utstyr?

    Lørdagsklem fra Christine.

    SvarSlett
  2. Jeg har et Canon EOS 450D og to linser; canon 18-55 og Sigma 70-200.

    SvarSlett
  3. åhhhh,så genialt da!!! Er dårlig med stillesittende motiv her på vestlandet...Prøver å ta kameraet med ut på tur innimellom, men blir stort sett ikke noe spennende...

    SvarSlett
  4. Så deilig det høres ut! Kjekt med lite folk så en slipper å stange mot rygger hele tida, og ikke minst - kjekt med god tid til å øve innstillinger! :-) Var forresten herlig vær i går! Gråere i dag, så dere var heldige med den! :-) Godt planlagt! Ses snart! :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...