Sider

søndag 8. september 2013

Iphonesokk

Jeg har strikket en Iphonesokk bare fordi jeg hadde lyst til det. Mønsteret heter "Marius-Iphonesokk" og er å finne i Mariusboka. Det er et veldig enkelt mønster å strikke, og det går fort. Går lite garn med når denne blir strikket, så det er en fin måte å bruke opp noen rester på. Det blir garantert strikket flere slike etter hvert. Den var kjempemorsom å strikke. Jeg har valgt å strikke den med to farger i stedet for tre som mønsteret sier. Synes egentlig at det ble litt stilig. Jeg har også sydd på en knapp som jeg hadde liggende slik at ikke mobilen detter ut. Det er morsomt å strikke slike klassiske mønstre i litt andre farger enn originalen. Har plassert en Samsung Galaxy II inne i sokken slik at den blir litt mer "ekte" på bildet. Det hvite garnet er garntypen Smart i fra Sandnes Garn, og det svarte har jeg ingen anelse om hva er. Iphonesokken er strikket på pinne nummer 3,5.

1 kommentar:

  1. Så fin den ble i svart og hvit. Denne kombinasjonen må jeg huske på. FIkk lyst på en slik selv.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...