Sider

torsdag 30. mai 2013

Startlue

Endelig har jeg fått somla meg til å gjøre ferdig startlua mi som jeg egentlig hadde planer om å få ferdig til sesongens første hjemmekamp. Den vil være alt for varm til å ha på nå. Derfor får den vente hjemme til det blir kaldt igjen på senhøsten. Garnet til lua fikk jeg for lenge siden i en hemmelig venn gave, jeg er bare veldig treig av meg til å starte på slike prosjekter. Av en eller annen merkelig grunn er det sokker som det fortest blir lagt opp til. Garnet jeg har strikket lua med heter "Merino Worsted" og kommer i fra produsenten "Malabrigo Yarn". Det var mykt å strikke med, så regner med at lua blir skikkelig varm. Passer med andre ord kjempefint for kalde kvelder på Sør Arena. Jeg har strikket med pinne nummer 5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...