Sider

fredag 17. mai 2013

52 pair plunge VI, # 52

Hipp hipp hurra. Hva passer vel bedre enn å bli ferdig med plungen på selveste 17. mai? Jeg synes i hvertfall at det var en fin dag å gjøre det på. Disse sokkene er strikket etter mønsteret "Blueberry Waffle Socks"(ravelrylink). Det var et superenkelt sokkemønster som så ganske så bra ut på sokkene. Det blir garantert ikke siste gangen jeg strikker dette mønsteret så fort som det kom inn i fingrene. Dette blir nok det siste sokkeparet som blir ferdigprodusert før neste runde starter. Når jeg har klart å fullføre 52 sokkepar i løpet av et år tre ganger på rad, så klarer jeg nok en fjerde gang og. Jeg gleder meg i hvertfall til den starter. Sokkestrikkegal jeg? Ja, så definetivt. Sokkene har jeg strikket av garntypen Fabel i fra DROPS på pinne nummer 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...