Sider

søndag 30. desember 2012

52 pair plunge VI, # 26, 27 og 28

Da har det blitt produsert noen småsokker igjen. Disse tre parene har jeg strikket for ei jeg jobber sammen med. Det var veldig greit at jeg fikk frie tøyler med fargevalg så lenge det passet til ei lita jente. Da var det bare å gå på oppdagelsesferd i den kassa hvor jeg oppbevarer påbegynte garnnøster og ta med de tre første nøstene som passet kriteriene jeg hadde fått. Med disse sokkene har jeg kommet over halvveis i plungen,og igjen er jeg litt forann skjema. Håper å få strikket litt på flere sokkepar i de dagene som er igjen av ferien slik at jeg klarer å holde meg litt på forskudd. Vet ikke om flere sokkepar blir ferdigstilt siden jeg har en del par på pinnene, men det er jo kjekt å få arbeidet litt på dem når man har fri fra jobb. Par nummer 26 og 28 er strikket med Gjestal Babymerino, og par nummer 27 er strikket med Lanett i fra Sandnesgarn. Alle tre parene er strikket med pinne nummer 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...