Sider

fredag 24. februar 2012

52 pair plunge V, # 24


Det 24 sokkeparet i denne plungen er strikket til brodern. Jeg har strikket en lengre vrangbord på dette sokkeparet enn jeg pleier etter ønske fra mottakeren. Jeg har valgt å strikke sokkene i to farger, rett og slett fordi da fikk jeg variasjon i strikkingen mens jeg holdt på. Sokkene er foresten allerede overlevert, jeg har bare vært treig med blogginga av det. Det grønne garnet fikk jeg i en runde med hemmelig venn på forumet Uformelt. Det svarte hadde jeg i fra før i lageret mitt. Driver med litt oppstrikking av garnlager før vi skal flytte inn i huset vi har kjøpt oss. Helt til bunnen av lageret vil jeg ikke komme, men det er kjekt å få strikket unna litt av det i hvertfall. Sokkene er strikket i garntypen Sterk på pinne 3,5.

2 kommentarer:

  1. Fine og gode sokker, godt å få bruke litt frå lageret!!takk for kommentar på bloggen min, ha ei god helg:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...