Sider

lørdag 11. juni 2011

Ny galskap på gang


Etter jeg var ferdig med de forrige 52 sokkeparene jeg prøvde meg på, så hadde jeg egentlig bestemt meg for å stå over denne plungen, men når jeg kom over plungen på Ravelry så var jeg plutselig påmeldt på denne og. Det er merkelig hvor sokkestrikkegal man kan være. Men men nå har jeg i det minste en unnskyldning(ikke at jeg trenger det) for å strikke med alt det gode sokkegarnet mitt. Denne plungen starter 1 juli 2011 og varer til 30 juni 2012. Sokkeparene kan man starte på før 1 juli, men det er kun ferdigstillede sokker etter 1 juli som teller med. Dette passer meg ganske fint siden jeg allerede har flere sokkepar på pinnene. Heldigvis er det ingen av dem det haster med, så de blir nok ikke helt ferdigstilt før etter 1 juli. Jeg merker i hvertfall en ting. Sokkestrikkedilla jeg har hatt i over et å nå er ikke på noen som helst måte på vei tilbake. Jeg gleder meg veldig til å gå løs på 52 nye sokkepar :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er mektig imponert over hvor flinke en del av dere er til å strikke sokker. Skjønner godt det blir en dille siden det er så mange flotte mønster ute og går, men like fullt er det en del arbeid.

    Blir spennende å se hva som blir tryllet frem i løpet av året! Masse lykke til!!

    SvarSlett
  2. Skjønner ikke at det får an! 52 par!! Jeg er amatør og har bare strikket to par sokker i livet, og det tok tid : )
    Mye fint du lager!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...