Sider

lørdag 5. februar 2011

Mer bokmerker


Jeg synes det var så morsomt å lage disse bokmerkene, at det tok ikke lange tiden før noen flere var ferdigprodusert. At bokmerkene var kjappe å lage er enda en fordel. Siden det ikke gårt så veldig mye garn til slike småprosjekter tok jeg et lite dykk ned i garnbeholdningen min og fant frem noen små nøster med restegarn som ble omskapt til bokmerker. Jeg kan egentlig garantere at det blir produsert en god del av disse bokmerkene etterhvert. Mønsteret er hentet i fra boka "Charmed knits" og heter "House book scarves". Bokmerkene er strikket med Gjestal Baby bomull på pinne nummer 2,5.

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg satt akkurat og var tom for ideer, og strikkeprosjekter og så dumpet jeg borti bokmerket ditt :-) Det skal jeg strikke til ungene :-)
    Ha en fortsatt flott helg!

    SvarSlett
  2. Så flotte, Laila! Når du først får dilla på noe, tar det ikke lange tida før du tryller frem mer enn en... :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, når dilla tar meg blir det fort mange ja Anne-Lise. Det er jo så morsomt å lage noe man har dilla på...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...