Sider

tirsdag 1. februar 2011

Bokmerke


En av de strikkebøkene jeg har er det mange mønster som er inspirert i fra Harry Potter filmene. Et av de mønstrene er et veldig enkelt mønster på bokmerker. Siden jeg elsker bøkene og filmene om Harry Potter så fant jeg ut at et slikt bokmerke måtte jeg få laget meg. Heldigvis hadde jeg noe garn som passet til bokmerket i stæsjet, både farge og tykkelse. Det gjorde at dette ble enda et prosjekt i BOOST (BOk Og STæsj)alongen som jeg er med i på forumet uformelt. Det blir nok produsert flere av disse bokmerkene etterhvert. Var kjempegøy å strikke det. Bokmerket er strikket med Gjestal Baby bomull på pinne nummer 2,5.

2 kommentarer:

  1. Stilig bokmerke! Det minner meg om at jeg har en bok med bare HP oppskrifter hjemme. Det var den aller første oppskriftsboken jeg kjøpte når jeg begynte å strikke for ett par år siden. På tide å tørke støv av den igjen.

    Du har strikket masse flotte sokker også!

    SvarSlett
  2. Hvis boka di heter Charmed knits så er det den samme boka som jeg har :-) Takk for koselig kommentar:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...