Sider

fredag 12. november 2010

Koselig ettermiddag


I dag har jeg vært på Glipp sammen med Anne-Lise. Der spiste jeg en knallgod lasagne med en enda bedre hvitløksdressing til. Hvitløksdressingen der er en av de beste hvitløksdressingene jeg vet om. Den er bare nydelig. Som vanlig når Anne-Lise og jeg er ute på noe sammen så blir det en god del fotosnakk, og i dag fikk vi litt inspirasjon siden vi tittet innom en fotoutstilling på torvet og en fotoutstilling på biblioteket i Kristiansand. Det var morsomt å se på de to fotoutstillingene, og morsomt å snakke om de etterpå. Vi hadde noen skikkelig koselige timer på Glipp, og jeg er enda god og mett.

1 kommentar:

  1. Ja, jeg er også fortsatt mett! Først nå orker jeg å drikke kaffe, og det sier ganske mye...:-O

    Det var ganske interessant å se utstillingene, og prate om fotografier etterpå! Takk for det! Utrolig kjekt å dele den interessen! :-)

    Likevel: Om man deler samme interesse, finnes det også et menneske bak fotoapparatet som er svært interessant å bli kjent med! Det er alltid moro å treffe deg og prate om også andre ting enn foto! :-)

    Takk for skyss hjem etter at jeg ikke klarte å komme meg raskt nok til bussen, som kjørte da jeg runda hjørnet. Jeg var nok altfor mett til å klare å gå fort nok..... ;-)

    Vi snakkes!

    Kos deg i helga!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...