Sider

mandag 22. november 2010

52 pair plunge IV, #21


Dette ankelsokkeparet er et jeg har hatt liggende i jobbveska mi slik at jeg skulle ha noe å gjøre på hvis det dukket opp litt fritid innimellom. I dag ble den derimot tatt opp av jobbveska siden det bare manglet litt felling før sokk nummer 2 var ferdig. Den ble gjort ferdig innimellom jobbing med hjemmeeksamen. Garnet ankelsokkeparet er strikket med er et jeg ikke har prøvd før. Jeg fikk et nøste av det i en omgang hemmelig venn på forumet Uformelt for noen måneder siden. Det er så gøy med nye garntyper, jeg har problemer med å la de ligge for lenge før jeg bare må ha det på pinnene. Ankelsokkene er strikket med Regia sokkegarn på pinne nummer 2,5.

1 kommentar:

  1. Så flotte sokker du har strikka! Greir å slippe den vrangborden som (i allefall jeg syntes) er så utrolig laaaang hver eneste gang! =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...