Sider

mandag 18. juni 2018

Enkel klut

I mai hadde vi veldig varme dager, og de dagene klarte ikke jeg å strikke med ull. Det ble rett og slet for varmt. Derfor gikk jeg på letetur i garnlageret mitt for å se hva jeg kunne finne der av garn som ikke ble for varmt å strikke med. Det endte opp med at jeg fant noe garn som kan brukes til kluter. Det var perfekt strikketøy i varmen. Ikke ble det for varmt i hendene, og ikke ble det for stort å holde på med. Jeg tror ganske så sikkert at det blir gjort et lite innhugg i klutgarnet som ligger i lageret mitt i løpet av sommeren. Jeg har en del garn som er greit å bruke til kluter der. Denne kluten er strikket med garntypen Järbo Tropik på pinne nummer 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...